Merlot

Merlot

lunes, 21 de mayo de 2012

Tot comença una nit de Sant Joan...

La veritable historia comença una revetlla de Sant Joan, quan entre petards, coca i cava, vaig prendre una decisió que em portaria fins a dia d'avui moltes noves experiències i algunes frustracions, però que convertiria el somni de la meva vida en realitat.

Aquella mateixa nit vaig decidir que buscaria una hípica propera a Figueres on pogues anar a aprendre a muntar a cavall i m'aproximes una mica més a aquests animals que tant admiro.
Dit i fet, el mateix dia de Sant Joan vaig trucar a Hipica Pot d'Empuriabrava i vaig quedar per a poder fer la primera classe d'equitació.

Havia quedat el dia 25 a les 16h, i aquell dia va ser etern fins que va arribar l'hora... allà vaig començar montant la Perla, una euga castanya que té un caràcter una mica llunàtic però que es va portar super bé amb mi. A partir d'aquell dia vaig començar a fer classes de forma rutinària durant l'estiu. També vaig muntar un altre cavall que es deia imperio i que el seu nom ja diu molt d'ell.

Un d'aquells dies em varem deixar una euga que em robaria el cor per sempre, la Nina, una euga torda preciosa, bona i carinyosa, que em va ensenyar moltes coses q avui sé.

Però un dia aquesta euga va marxar, ja q tenia un altre propietari i em vaig tindre q despedir d'ella perque no me la podia comprar...era masa cara!

Ara bé, un 24 d'agost, i per sorpresa meva, em varen presentar l'ultim polli d'aquella euga que em tenia el cor robat...i no se com explicar-ho amb paraules ..però des d'aquell moment vaig saver q aquell era el meu cavall!!!

Tenia uns 4 mesos aproximadament i la seva història era d'un animal que havia lluitat des de el primer dia per la seva vida.






No hay comentarios:

Publicar un comentario