Merlot

Merlot

martes, 5 de junio de 2012

Cavalls!!!

Aquests són alguns cavalls que en un moment o altre van formant part de la meva vida:

1.La Gala i l'Imperio: amb ell vaig començar a trotar i amb ella a galopar

2.En rec: va estar poc temps a hípica però em va ajudar a perdre la por a sortir a passejar sola..i quins pasejos q feiem!!

3.En Barri: un cavall molt divertit i molt molt guapo!!vaig disfrutar molt muntant-lo.

4.La Perla: la primera euga q vaig montar a hipica Pot.Esta molt agermanada amb una altre euga q es diu Cristal.

5.Cristal: aquesta euga es una pasada..te caracter pero es molt noble.M'encanta perque es petitona i te molta marxa pero no s'espanta de res.

6.La Furia: Es una de les eugues q més m'ha ensenyat.Ningú la volia montar perque era força llunatica, pero amb mi (i despres de guerrejar una estona) es portava molt bé, i era molt còmode.Sempre he anat amb ella a les cavallades i a tot arreu...De fet mentre va creixent en Merlot ella ha estat la meva euga.Jo crec q ella m'estimava i jo a ella també.Però un dia la van vendre i em vaig tindre q despedir d'ella( sense paraules de la pena q em va fer)





 
7.La Tramuntana:una euga molt semblant a la furia pero una mica mes poruca..sen va anar a França.
8.La Baquera
9.La Yegüi
10.L'Atila: sóc la seva tieta... amb això ho dic tot!!!Es el cavall agermanat amb en Merlot i que s'han criat junts, es com si fos el meu.

11.El Domino
12.El Galan

 13.El Campanilla(alias Campa)



14. L'Enologo: el primer semental amb el qual m'he senti segura, una pasada de cavall, i amb el qual vaig anar a una cavallada.

No hay comentarios:

Publicar un comentario